Aktualności

Konkurs Igraj z Drosedem rozstrzygnięty

Znamy już wyniki konkursu „Igraj z Drosedem” promującego wędliny tej marki. Laureatem nagrody głównej został pan Sławomir Ratajski. Zadanie konkursowe polegało na osiągnięciu jak najwyższego wyniku w specjalnie opracowanej grze oraz przygotowaniu najciekawszego hasła. Zwycięski slogan brzmi: „DROSED to sprawa oczywista, te wyroby robi specjalista”. Jego autor otrzymał bon na usługi turystyczne o wartości 6 000 zł.

W grze o nagrody III stopnia mógł wziąć udział każdy. Warunkiem uczestnictwa w finale oraz rywalizacji o główne nagrody był zakup produktów DROSED objętych promocją i zachowanie paragonu, a następnie odwiedzenie strony www.igrajzdrosedem.pl lub www.facebook.com/DrosedSA, uzyskanie dobrego wyniku w grze i przygotowanie ciekawego hasła. Walka o nagrody była zacięta. W trakcie trwania promocji, od 15 października do 15 listopada 2012 r. w grę zagrano ponad 9 tys. razy. W zmaganiach konkursowych wzięło udział ponad 5 tys. uczestników. Czekały na nich nagrody główne w postaci bonu na wycieczkę i 14 kart upominkowych Sephora wartości 300 zł każda, a także plecaki Reebok. Nagrody otrzymały 122 osoby.

Za koncepcję i wykonanie aplikacji z grą oraz kreacji graficznych „Igraj z Drosedem” odpowiadała agencja Different Media. Więcej informacji na stronach www.drosed.pl oraz www.facebook.com/DrosedSA.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *