Delikatne, świeże i przede wszystkim zdrowe. Tak najłatwiej można scharakteryzować Surimi – nowość od Fleury Michon. Francuski producent wzbogacił swoją ofertę dań gotowych i wprowadził na polski rynek łatwe i szybkie do przygotowania filety rybne. Surimi to starannie wyselekcjonowane, naturalne składniki oraz – co ważne – pozbawione wzmacniaczy smaku, konserwantów i sztucznych barwników.
Portfolio Fleury Michon obejmuje dania gotowe oraz klasyczne Surimi i unikalny produkt na polskim rynku – Surimi z czosnkiem i przyprawami. Łatwe w przygotowaniu Surimi można podać na kilka różnych sposobów – jako danie główne (od razu po wyjęciu z opakowania), składnik różnorodnych potraw, np. sałatek lub jako idealna zdrowa przekąska.
Surimi to pyszny i zdrowy sposób na jedzenie ryb w każdym momencie dnia. Z uwagi na niską zawartość tłuszczu, bogate źródło pełnowartościowego białka i kwasu tłuszczowego omega-3 produkty z linii Surimi polecane są osobom dbającym o odpowiednio zbilansowaną dietę. Warto podkreślić, że paluszki Fleury Michon jako jedyne na rynku nie zawierają konserwantów.
Linia Surimi została stworzona w szczególności z myślą o kobietach i dzieciach ze względu na wyjątkowo łagodny smak oraz fakt, że jej produkty wzbogacają dietę i zachęcają do spożywania większej ilości ryb. Produkty te są również idealną przekąską dla osób dbających o linię. Mamy jednak nadzieję, że linia Surimi zostanie doceniona i znajdzie szersze grono miłośników wśród polskich konsumentów – dodaje Julien Fournier, Dyrektor Marketingu, Fleury Michon.
Paluszki Surimi zainspirowane zostały tradycyjnymi japońskimi recepturami, a swój łagodny i delikatny smak zawdzięczają rybom złowionym w sposób kontrolowany na pełnym morzu. Sposób połowów oznacza, że producent dba o smak i zdrowie konsumentów, ale równie ważna jest dla niego troska o środowisko naturalne.
Surimi Fleury Michon to nowość na polskim rynku. Świeże i wyjątkowo łatwe do przygotowania dania dostosowane do potrzeb klientów można kupić w przystępnej cenie. Producent zadbał również o to, by na wszystkich opakowaniach konsumenci znaleźli informacje o poszczególnych składnikach produktów, opracowane w jasny i przejrzysty sposób.