tyskie
Aktualności

TYSKIE – PRZEJDŹ NA TY! W DNIU SĄSIADA

Banery z imionami sąsiadów umieszczone na jednej z kamienic w centrum Warszawy i sonda uliczna zachęcająca do przechodzenia na Ty – to kolejna odsłona kampanii marki Tyskie. Niestandardowe formaty reklamowe zawisły z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, przypadającego w tym roku na 28 maja. Tyskie po raz kolejny zachęciło Polaków do otwarcia się na siebie i przejścia na Ty z mieszkającymi za ścianą ludźmi.

 

Poprzednia akcja zachęcająca ludzi do Przechodzenia na Ty w barze umieszczonym w windzie w bloku, prowadzona przez markę, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i udowodniła, jak duży potencjał tkwi w działaniach, opartych na tematach społecznych.Tym razem Tyskie postawiło na niestandardowe przedsięwzięcie w samym centrum stolicy. W ramach swojej platformy Przejdźmy na Ty, marka umieściła na elewacji jednego z budynków mieszkalnych w sercu Warszawy banery z imionami, zachęcając do tego, byśmy poznawali się nawzajem i przechodzili na Ty.

Termin przeprowadzenia akcji – Europejski Dzień Sąsiada–został wybrany nieprzypadkowopotraktowano go jako idealną okazję do zacieśnienia relacji z najbliższym otoczeniem. Pozwoliło to także na zwiększenie potencjału komunikacyjnego, dzięki dodatkowemu zainteresowaniu mediów ogólnopolskich. Tego dnia redakcje telewizyjne i radiowe chętnie wtórowały marce, zachęcając ludzi do przechodzenia na Ty.

Aktywacja została wsparta współpracą z Danielem Rusinem, youtuberem znanym jako Reżyser Życia, który był odpowiedzialny za społeczne pogłębienie tematu. W ramach współpracy przeprowadził on sondę, pytając jak my, Polacy, podchodzimy do naszych  sąsiadów, czy chętnie przechodzimy z nimi na Ty – jakie mamy z nimi relacje, za co ich lubimy, doceniamy, a co nas w nich denerwuje, czy w ogóle ich znamy. Materiał, zachęcający też do przechodzenia z nimi na Ty, umieszczony naYoutube, w ciągu kilku dni obejrzało blisko 200 tys. osób. Nagranie dostępne jest pod linkiem https://www.youtube.com/watch?v=1AuACziBe_M.

Przejdźmy na Ty jest platformą, która daje nam dużo swobody w zakresie niestandardowych formkomunikacji – mówi Kamila Sucharzewska, z zespołu marki Tyskie – Pokazujemy ludzkie emocje, radości, zachęcamy ludzi do zbliżania się do siebie. Tak też prowadzimy nasze działania komunikacyjne. Wcześniej sąsiedzi poznawali się przy Tyskim w windzie, dziś na swoich balkonach.

Działania marki zostały docenione zarówno przez mieszkańców, jak  i branżę – reakcje wśród nich były bardzo pozytywne.  Pod postami w grupach branżowych przeważały opinie potwierdzające, że taka forma kampanii outdorowych jest ciekawą i kreatywną formą obrandowania kamienic.Akcja odbiła się szerokim echem, czego dowodzą zasięgi materiałów opublikowanych przez influenceróworaz liczba polubień i komentarzy.

Kampanię wspierają działania digitalowe prowadzone w internecie, m.in. kanał Tyskie na Instagramie. Profil Tyskiego prezentuje sylwetkiosób, zktórymi marka przeszła na Ty – realne postacie i ich historie, w tonacji dokumentalnej.

Marka prowadzi też cykliczny konkurs na Facebooku, w którym do wygrania są spersonalizowane szklanki , które mają posłużyć do stuknięcia się i przejścia z innymi na Ty. Co tydzień pada w nich pytanie skierowane do osób, których  imiona widnieją na szklankach oraz ich znajomych o to, w jaki sposób przeszli na Ty.W tym wypadku  były to historie dotyczące relacji z najbliższym otoczeniem i przechodzenia na Ty z sąsiadami.

Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo – kreacja, agencja Gong – koncept i działania digital, dom mediowyZenith – planowanie i zakup mediów, TailorMade PR – działania PRorazInfluence marketing.

Zobacz profil Tyskie: https://www.facebook.com/tyskie/lub https://www.instagram.com/tyskie/

Dodaj komentarz