Międzybrodzkie Makarony to działający już od 20 lat podbeskidzki producent makaronów jajecznych. W roku 2012 Spółka wzbogaciła szeroką kolekcję swoich odznaczeń o „Gazelę Biznesu” oraz godło „Doceń Polskie”.
Międzybrodzkie Makarony produkty najwyższej jakości, powstające na bazie świeżych, wybijanych prosto ze skorupki jajek oraz semoliny z twardej pszenicy durum. Przez lata obecności na rynku firma zyskała sobie przychylność konsumentów i ekspertów, co potwierdzają liczne zdobyte certyfikaty i wyróżnienia, będące istotną wskazówką dla kupujących.
Gazela Biznesu, czyli stały wzrost dochodów firmy
Gazele Biznesu to coroczny, prowadzony od 2000 roku ranking najdynamiczniej rozwijających się polskich firm. Przyznawane w nim wyróżnienia należą do najbardziej prestiżowych na naszym rynku. Rok 2012 to jego jedenasta edycja, która po raz kolejny pokazuje, że małe i średnie przedsiębiorstwa potrafią radzić sobie na rynku nie gorzej niż krajowi giganci.
W bieżącej edycji zweryfikowano dane o wynikach finansowych Międzybrodzkich Makaronów z lat 2008-2010. W tym czasie spółka odnotowywała stały wzrost przychodów ze sprzedaży i ani razu nie poniosła straty. Wyniki firmy i tytuł Gazeli Biznesu ocenił współwłaściciel Spółki, Adrian Dybał: – Tegoroczna Gazela jest drugą z kolei przyznaną naszej firmie – nie zamierzamy jednak spocząć na laurach i z pewnością będziemy konkurować o nią również w przyszłym roku. Pomimo lekkiego kryzysu w branży sprzedaż naszych makaronów wzrasta, co świadczy o zadowoleniu konsumentów, sięgających po produkty smaczne i doskonałe jakościowo. Uzyskany tytuł jest dla nas potwierdzeniem tego, że nasze strategiczne działania idą w dobrym kierunku.
„Doceń polskie” – nagroda za polski smak!
W dobrym kierunku zmierzają także starania o uzyskanie najlepszej jakości makaronów przy jednoczesnym utrzymaniu konkurencyjnej ceny. Obydwa czynniki zadecydowały o nadaniu międzybrodzkiej Krajance tytułu TOP PRODUKT, przyznawanego przez Lożę Ekspertów w programie „Doceń Polskie”.
O przyznaniu certyfikatu „Doceń polskie” decyduje suma ocen niezależnych ekspertów, którzy szczególną uwagę poświęcają smakowi i wyglądowi produktu oraz stosunkowi jego ceny do jakości. Międzybrodzka Krajanka, cienkie nitki wytwarzane na wzór dawnego makaronu walcowanego, zyskała sobie uznanie ekspertów również swoją formą. – Krajanka to nasz główny produkt, obecny w naszej ofercie od samego początku istnienia firmy. Cieszący się ogromną popularnością wśród konsumentów, którzy doceniają nie tylko jej cenę, lecz przede wszystkim – formę i smak do złudzenia przypominające makarony przygotowywanie niegdyś w domu – mówi Beata Szostak, Dyrektor ds. Marketingu w firmie Międzybrodzkie Makarony.
Najwyższa jakość z południa Polski
Międzybrodzką „Krajankę” i inne produkty spółki można obecnie kupić na obszarze połowy kraju – od południa Polski po województwo mazowieckie. Siedziba firmy mieści się w Międzybrodziu Bialskim i mimo oczywistych różnic między nią a znacznie większymi od niej producentami polskiego makaronu, pokazuje i udowadnia, że nie brakuje jej odwagi w konkurowaniu o uznanie polskiego konsumenta.