Aktualności

Żelki HARIBO Wummis wyróżnione w konkursie Perły Rynku FMCG 2011

Żelki HARIBO Wummis 200 g zostały wyróżnione w konkursie „Perły Rynku FMCG 2011″. Produkt HARIBO znalazł się w pierwszej trójce nagrodzonych w kategorii: słodycze nieczekoladowe.

W konkursie organizowanym przez Wiadomości Handlowe wzięło udział 180 produktów w 60 kategoriach. O wynikach każdorazowo decydują właściciele i pracownicy sklepów, dzięki czemu przedsięwzięcie jest miarodajne i unikatowe w skali całego rynku. W tym roku najatrakcyjniejsze w asortymencie produkty wskazało 981 detalistów. Ich głosy zostały policzone przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia.

Cieszymy się z przyznanego wyróżnienia nie tylko dlatego, że dotyczy kolejnego naszego innowacyjnego produktu Wummis – Dżdżownice, lecz także z tego powodu, że oceny dokonali ludzie mający kontakt z pełną rynkową ofertą, doskonale znający rynek – mówi Maria Kochalska, Członek Zarządu HARIBO Sp. z o.o. – To pokazuje, że rozwój naszej oferty spotyka się z uznaniem zarówno konsumentów, jak i doświadczonych profesjonalistów.

To była już piąta edycja konkursu. Tym razem producenci zgłosili 330 produktów – nowości i innowacji, które znalazły się na rynku od listopada 2009 do grudnia 2010 r. Uroczysta gala odbyła się 16 czerwca. Konkurs organizowany przez Wiadomości Handlowe to największe tego rodzaju niezależne wydarzenie branżowe w Polsce.

Dodaj komentarz