Polacy nie są przekonani do kupna paczkowanego mięsa
Aktualności

Polacy nie są przekonani do kupna paczkowanego mięsa

Polacy wciąż niechętnie kupują paczkowane mięso. Ostrożnie podchodzą też do kupowania mięsa w dużych sieciach handlowych. Są jednak firmy, które chcą te nawyki zmienić. Według nich produkty zapakowane dają gwarancję jakości, którą dzięki etykietom łatwiej sprawdzić. Bezpieczeństwo zapewniają też wysokie standardy jakości, które stosują sieci hipermarketów – mówi Jacek Lewicki, prezes zarządu Grupy Drosed.

Charakterystyczne dla polskiego rynku jest fakt, że Polacy niechętnie kupują mięso w dużych sklepach. Z tego powodu sieci handlowe nie rozwijają się w tym segmencie w takim tempie, jak rozwijają się w innych segmentach spożywczych. Większość mięsa sprzedawanego jest w sklepach specjalistycznych oraz małych sklepach spożywczych.

 

Konsumenci nie do końca wiedzą, że produkty mięsne sprzedawane w hipermarketach mają identyczną jakości, jak te sprzedawane w innych, mniejszych sklepach. W zasadzie można nawet powiedzieć, że te pierwsze są lepsze, bo bezpieczeństwo i standardy jakości gwarantujemy i my, i nasi klienci, czyli sieci handlowe, które mają dodatkowe systemy, daleko wykraczające poza polski standard.

Dodaj komentarz