Produkty płynne

Niezachwiana pozycja rynkowa Oranżady Hellena

Oranżada Hellena jest nadal niekwestionowanym liderem rynkowym. W rynku tradycyjnym osiągnęła już 48,5% udziałów. Zajmuje pierwsze miejsce w kanale nowoczesnym, jako produkt brandowy.
Udziały marki Hellena rosną również w kategorii napojów niegazowanych. W kanale tradycyjnym wartościowo marka zajmuje trzecią pozycje, natomiast ilościowo – drugą. Udziały tej kategorii rosną również w handlu nowoczesnym. Najbardziej popularne smaki w Polsce w napojach niegazowanych w ciągu ostatniego roku to wartościowo jabłko-mięta, natomiast ilościowo – smak jabłko.

Hellena to marka, która łączy pokolenia. Jej bogata historia i doświadczenie pozwalają z powodzeniem dostosowywać produkty do oczekiwań i potrzeb klientów. Marka cieszy się ich zaufaniem, szczególnie jako producent Oranżady. W 2010 roku została po raz kolejny doceniona, zdobywając prestiżowe nagrody: PERŁA RYNKU FMCG 2010 oraz drugi raz z rzędu PRODUKT ROKU 2010. Korzystając z doświadczenia w produkcji tego kultowego napoju marka Hellena wprowadziła w 2010 r. Oranżadę YOO! w puszce dla dzieci i młodzieży, która zdobyła tytuł ODKRYCIE ROKU LAUR KONSUMNENTA 2010. W nowym sezonie marka planuje rozszerzenie tej kategorii o nowe produkty.

Dodaj komentarz