Napoje, soki, woda

Napój sojowy Alpro soya Light wyróżniony w plebiscycie Złoty Paragon 2011

W maju tego roku, po raz pierwszy przyznano nagrody w plebiscycie „Złoty Paragon 2011 – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG. Wśród wyróżnionych produktów znalazł się napój sojowy Alpro Soya Light o smaku naturalnym z wapniem i witaminami, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Sante A. Kowalski Sp. J.

Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło niemal 350 produktów w 51 kategoriach. Wyróżniony produkt Alpro to najlżejszy napój sojowy na rynku. Zawiera tylko 1,2g tłuszczu / 29 Kcal w 100ml. Odświeżający i lekkostrawny, a przy tym w 100% roślinny, pełen dobrodziejstwa ziarna soi, doskonale komponuje się z płatkami śniadaniowymi, koktajlami czy filiżanką herbaty lub kawy. Smaczny również bez dodatków jako napój gorący bądź schłodzony, w zależności od upodobań. Dostarcza wysokiej jakości białka oraz witamin B i D, przy niskiej zawartości nasyconych kwasów tłuszczowych. Nie zawiera konserwantów, sztucznych aromatów i substancji słodzących.

„Przyznane wyróżnienie jest dla nas dużym zaszczytem” – mówi Aneta Świderska, Brand Manager marki Alpro® soya. „Jest wyrazem opinii detalistów, właścicieli, sklepów spożywczych i wielobranżowych z całej Polski, co jest jednoznacznym odzwierciedleniem rynku”.

Konkurs przebiegał pod nadzorem jednego z czołowych instytutów badawczych – TNS Pentor. Badanie przeprowadzono na próbie 658 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

Dodaj komentarz