Nabiał

Mullermilk American Brownie

Mullermilk American BrownieMüllermilk o smaku legendarnego, czekoladowego ciasta American Brownie to nowość firmy Müller. To jedyny taki smak na polskim rynku. Wielbiciele brownie mogą kupić najnowszy smak mleka już od listopada 2010 roku w dobrych sklepach.
Pochodzenie brownie jest owiane legendą. Brownie, jeden z ulubionych wypieków nie tylko Ameryki, podobno narodziło się w USA – choć nie ma dowodów na to gdzie. Ulubiona historia, cytowana przez Encyclopedia of American Food and Drink, opowiada o gospodyni domowej w Bangor, która robiła ciasto czekoladowe, ale zapomniała dodać proszku do pieczenia. Kiedy jej ciasto właściwie nie urosło, pocięła go na wąskie, płaskie kawałki i podała na ciepło.

Niepowtarzalny smak i gęsta konsystencja mleka zamknięta w poręcznej butelce Müllermilk z pewnością urozmaici jesienne, zimowe i często ponure dni. Müllermilk American Brownie jest ukłonem w stronę konsumentów poszukujących smakowych i wyjątkowych nowości, jest to wersja limitowana wprowadzona na cztery miesiące od listopada 2010 do lutego 2011.

Najnowszy produkt z rodziny Müllermilk to produkt w wygodnej, oryginalnej i wyróżniającej sie butelce w stylu pop-art, która wiernie odzwierciedla barowy charakter Ameryki i nawiązuje do jej kultury z lat 60 XX wieku. American Brownie to jedyny taki smak na polskim rynku, a juz siódmy w portfolio Müllermilk – LIDERA w segmencie mlek smakowych*.

Müllermilk w okresie lipiec – sierpień 2010 zdobył silną pozycję lidera w dynamicznie rosnącym segmencie mlek smakowych w całej Polsce. Udziały ilościowe w kg osiągnęły poziom 24%, a wartościowe 25%. Tym samym Müllermilk wyraźnie wysunął się na prowadzenie zostawiając konkurencję w tyle*.

Müllermilk jest dostępny w 6 wyśmienitych smakach: Pistacjowo – Kokosowym, Czekoladowym, Bananowy, Waniliowym, Truskawkowym i Malinowym. To przepyszne mleko smakowe w atrakcyjnej i poręcznej butelce. Aż 400 ml za jedyne 2,99 zł. Wprowadzenie nowości MÜLLER wspierają degustacje w miejscu sprzedaży oraz działania media relations.

Dodaj komentarz