Na początku roku 2015 w ponad 170 lokalach Da Grasso w Polsce pojawią się piwa z portfolio Kampanii Piwowarskiej. Sieć pizzerii znacznie poszerzy swoją ofertę piwną, tak by zapewnić klientom lokali większą możliwość wyboru.
Na początku stycznia rozpocznie się instalacja nalewaków Kompanii Piwowarskiej w lokalach sieci Da Grasso, tak by do połowy lutego jej piwa były oferowane już we wszystkich restauracjach. Z beczki będą serwowane: Tyskie Gronie, Tyskie Klasyczne i Książęce, zaś w butelce większość pozostałych marek KP, łącznie z cydrem Green Mill Cider.
Bardzo znaczącą marką we współpracy będzie Lech Free, która jako lider piw bezalkoholowych ma być jednym z głównych produktów, zwłaszcza w lokalach nieposiadających koncesji na sprzedaż piwa. Obaj partnerzy są zgodni co do tego, że poszczególne marki i sposoby ich łączenia z potrawami z menu powinny być promowane za pomocą kompanijnej Karty Piw, która już od kilkunastu miesięcy jest obecna w kilku tysiącach lokali w całej Polsce.
Rozpoczynamy współpracę z siecią Da Grasso, która jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na naszym rynku gastronomicznym. Jesteśmy ogromnie dumni, że nasze marki oferowane będą konsumentom w lokalach naszego nowego Partnera. Podjęta współpraca będzie dla nas dużym wyzwaniem, ale jestem przekonany, że opracowany wspólny plan szybko przełoży się na wzrost obrotów sieci Da Grasso – mówi Krzysztof Kaczmarek, dyrektor ds. gastronomii w Kompanii Piwowarskiej.