Cukier trzcinowy Demerara drobny – extra fine firmy SANTE został wyróżniony w konkursie „Perły Rynku FMCG 2011″. Produkt znalazł się w trójce najwyżej ocenionych w kategorii: produkty sypkie.
W konkursie organizowanym przez Wiadomości Handlowe wzięło udział 180 produktów w 60 kategoriach. O wynikach zdecydowali właściciele i pracownicy sklepów, co stanowi o unikatowym charakterze przedsięwzięcia. W tym roku produkty o największej atrakcyjności i potencjale sprzedażowym wskazało 981 detalistów. Ich głosy zaś zostały policzone przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia.
– Przyznane wyróżnienie bardzo nas cieszy, ponieważ stanowi gest uznania ze strony doświadczonych profesjonalistów – mówi Marcin Jerzewski, Marketing Manager SANTE. – Ponadto pokazuje, że warto szukać rynkowego powodzenia w produktach oryginalnych, wyróżniających się na rynku, a taki bez wątpienia jest nasz Cukier trzcinowy Demerara drobny – extra fine.
To była już piąta edycja konkursu. Tym razem producenci zgłosili 330 produktów – nowości i innowacji, które znalazły się na rynku od listopada 2009 do grudnia 2010 r. Uroczysta gala odbyła się 16 czerwca, sam konkurs zaś to największe tego rodzaju niezależne wydarzenie branżowe w Polsce.