Podwójne podium dla HELIO w plebiscycie Najlepszy Produkt - Wybór Konsumentów 2013
Aktualności

Podwójne podium dla HELIO w plebiscycie Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2013

W tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu konsumenckiego „Najlepszy produkt – Wybór Konsumentów 2013″ produkty HELIO zostały nagrodzone aż w dwóch kategoriach. Wyróżnienia dla Mixu orzechowo-owocowego i Masy makowej świadczą o wysokim uznaniu marki HELIO wśród konsumentów, a zarazem są cenną informacją dla dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej.
15 stycznia 2013 r. podczas konferencji w hotelu Westin w Warszawie ogłoszone zostały wyniki badania konsumenckiego „Najlepszy Produkt – Wybór konsumentów 2013″, polskiej edycji organizowanego od 13 lat w Niemczech rankingu „Product des Jahres”. Laureatów badania wyłonił Instytut Badawczy GfK Polonia na zlecenie „Wiadomości Handlowych” i „Wiadomości Kosmetycznych” w toku przeprowadzonego w grudniu 2012 r. badania konsumenckiego.

Masa makowa to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów marki HELIO. Jest to gotowy produkt z bakaliami i miodem do szybkiego przyrządzania makowców, mazurków, tortów makowych, strucli czy łazanek. Masa makowa HELIO ma odpowiednio gęstą konsystencję i charakteryzuje się odpowiednim smakiem oraz aromatem. Masa nadaje się do bezpośredniego spożycia, nie wymaga mielenia ani stosowania dodatkowych składników. Od zeszłego roku Masa makowa HELIO poza tradycyjną puszką, dostępna jest także w innowacyjnym foliowym opakowaniu, tzw. doypacku, które ułatwia dozowanie produktu, a także zajmuje mniej miejsca w kuchennej szafce.

Mix orzechowo-owocowy marki HELIO to mieszanka starannie wyselekcjonowanych orzechów z różnych zakątków świata i mięsistych, suszonych owoców. W mieszance tej znajdują się orzechy nerkowca, laskowe, naturalnie delikatne migdały oraz migdały blanszowane. A to wszystko w towarzystwie słodkiej suszonej wiśni, lekko cierpkiej żurawiny i soczystej jagody. Wszystkie orzechy i owoce zostały poddane szczegółowej selekcji, dzięki której możemy mieć pewność, że w ręce Konsumentów trafią wyłącznie orzechy i suszone owoce o sprawdzonej jakości jaką daje marka HELIO.

Firma HELIO S.A. wprowadzając na polski rynek masę makową stworzyła nową kategorię, w której masa makowa HELIO jest wieloletnim liderem. Sztandarowy produkt HELIO, będący bestsellerem szczególnie w okresach przedświątecznych, zaufanie i rekomendacje Klientów zdobył dzięki zastosowaniu tradycyjnej receptury, bez użycia konserwantów, co zaowocowało licznymi nagrodami dla produktu. Mix orzechowo-owocowy to nasza nowa propozycja dla wszystkich, którzy lubią sięgnąć po coś chrupiącego, lub słodkiego, ale jednocześnie dbają o zdrową dietę. Mix ten sprawdzi się zarówno jako zdrowa i odżywcza przekąska w ciągu dnia, jak i smakowity dodatek do sałatek i wykwintnych dań – powiedział o nagrodzonych produktach Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu HELIO S.A.

Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2013″ przeprowadzono metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu – wywiady realizowane metodą on-line za pośrednictwem Internetu – na łącznej reprezentatywnej (dla populacji między 18 a 65 rokiem życia) próbie 1 100 respondentów. – Gorąco dziękujemy za wszystkie oddane na HELIO głosy. Świadomość Państwa satysfakcji jest niezwykle budująca i zachęcająca do utrzymania czołowej pozycji w przyszłych latach – podsumował Grzegorz Sobociński.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *