Napoje, soki, woda

Nowy Arctic

Nowa etykieta jest bardziej dopasowana do kategorii wód i zawiera wszystkie istotne dla konsumenta informacje.

Oprócz dynamicznego czerwonego logotypu, znajdują się na niej profil glebowy, który pokazuje naturalne pochodzenie wody, a także logo programu „Wiem, co wybieram”. Na etykiecie znajduje się również ikona, która potwierdza, że Woda Arctic plus jako jedyna w Polsce została przebadana przez szwajcarskie laboratorium Labor Veritas, które potwierdziło jej jakość i skład mineralny.

Oprócz takich samych elementów, na wodach ze smakiem zamieszczone są również duże i apetyczne wizerunki owoców, wyraźne oznaczenie smaku w postaci patki i paska w odpowiednim dla smaku kolorze. Na etykiecie znajduje się również informacja o GDA. Jednak w wodach smakowych najważniejszą nowością jest fakt, że mają ulepszoną recepturę – mają bardziej naturalny, owocowy smak ponieważ nie zawierają sztucznych substancji słodzących.

Ważne jest również to, że w sezonie 2010 woda Arctic wprowadza nowe, niższe ceny – 1,49 PLN (klasyczna) i 2,29 PN (smakowa) w segmencie MT, natomiast w handlu tradycyjnym odpowiednio: 1,69 PLN oraz 2,49 PLN (sugerowane ceny dotyczą wody Arctic klasycznej i smakowej o pojemności 1,5l).

Dodaj komentarz