Napoje, soki, woda Produkty płynne

Nowe opakowania soków Karotka Plus

Marka Fortuna całkowicie zmienia linię soków marchewkowo‑owocowych Karotka. Efektem tych działań jest wprowadzenie unikalnej linii produktów oraz zmiana wyglądu opakowań.

Nowa Karotka Plus zastępuje dotychczasowe produkty dostępne pod tą marką. Wdrożenie zostanie wsparte kampanią reklamową.

Na półki sklepowe trafiło pięć wariantów soków Karotka Plus:

[list type=”icon”]
[item class=”fa fa-check”]jabłko, marchew, malina + aloes; [/item]
[item class=”fa fa-check”]jabłko, marchew, brzoskwinia + zielona herbata; [/item]
[item class=”fa fa-check”]jabłko, marchew, mango + len; [/item]
[item class=”fa fa-check”]jabłko, marchew, banan + witaminy A, C, E [/item]
[item class=”fa fa-check”]jabłko, marchew + błonnik. [/item]
[/list]

Dodatek funkcjonalnych wyciągów roślinnych takich jak len czy aloes jest nowością w segmencie soków marchwiowych.

Nowa identyfikacja wizualna Karotka Plus, poza podstawowymi informacjami o produkcie, w bardzo czytelny sposób prezentuje informacje o funkcjonalnym działaniu poszczególnych wariantów smakowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *