Nie zabijaj witamin! Startuje kampania Jana Niezbędnego
Aktualności

Nie zabijaj witamin! Startuje kampania Jana Niezbędnego

Marka Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię edukacyjną promującą zdrowe wybory żywieniowe i gotowanie na parze. Kampania ma zwrócić uwagę na to, ile witamin tracimy w procesie przygotowywania posiłków. Jej główną osią jest wyjątkowa strona internetowa www.iletracisz.pl. Po raz pierwszy treści eksperckie dotyczące zdrowego gotowania zostały zaprezentowane w tak interaktywny i odważny sposób. Za kreację kampanii odpowiada Unia Interactive, a za media – Value Media. Działania PR prowadzi Raczkiewicz – Chenczke Consultants.

Marka Jan Niezbędny rozpoczyna innowacyjną kampanię promującą zdrowe gotowanie na parze. Celem odważnych działań jest zwrócenie uwagi na utratę witamin w procesie przygotowywania posiłków i przekonanie konsumentów do wyboru takiej formy gotowania, dzięki której potrawy zachowują jak najwięcej wartości odżywczych – czyli gotowania na parze. Po raz pierwszy temat zdrowego odżywiania został potraktowany tak nowocześnie.

 

Właśnie ruszyła strona internetowa www.iletracisz.pl. Nowa strona jest wyjątkowa dzięki połączeniu odważnych layoutów budzących skojarzenia ze średniowiecznymi torturami z nowatorskim, interaktywnym sposobem prezentacji treści eksperckich. Wizualizacje prezentują brokuły powieszone na szubienicy i papryki przysmażane na krześle elektrycznym, co kieruje uwagę odbiorcy na problem zabijania witamin w przygotowywanych posiłkach.

 

Magnesem dla internautów zainteresowanych zdrową dietą będzie wirtualny ekspert. Użytkownicy będą mogli zapoznać się z poradami na temat zdrowego przyrządzania posiłków opracowanymi przez dietytyka Ewę Sypnik z poradni Dietosfera. Chętni wyliczą, ile wartości odżywczych tracą w przypadku konkretnych potraw przygotowanych w różny sposób i sprawdzą swoją wiedzę o zdrowym odżywianiu w interaktywnym quizie. Każdy, kto będzie chciał skonsultować wybrane zagadnienie żywieniowe z ekspertem, będzie miał możliwość zadać mu dodatkowe pytanie poprzez formularz na stronie lub wziąć udział w video czacie. Dodatkową atrakcją jest konkurs dla internautów, polegający na zaprojektowaniu koszulki promującej zdrowe gotowanie na parze.

 

Kampania wspiera produkt: torebki do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej Jana Niezbędnego. To jedyny taki produkt dostępny na polskim rynku. „Jesteśmy specjalistą od wspierania Polaków w codziennych zadaniach domowych – produkty Jana Niezbędnego pomagają utrzymywać czystość, piec, gotować. Nowe torebki do gotowania na parze w kuchenkach mikrofalowych to kolejne ułatwienie, które proponujemy naszym Klientom. W szybki i prosty sposób będą bowiem mogli przygotować dania na parze nie tracąc witamin i pozostałych wartości odżywczych” – mówi Anna Orłowska, Marketing Manager marki Jan Niezbędny.

 

Przez najbliższy miesiąc kampania będzie promowana na łamach portalu Wirtualna Polska. Równolegle aktywności promujące gotowanie na parze będą prowadzone także na Facebooku.

Dodaj komentarz