Aktualności

Najprzyjaźniejszy dzień w roku z marką Guinness

Piwo Guinness po raz kolejny zaprasza do wspólnej zabawy podczas Dnia św. Patryka. 17 marca odbędą się w Polsce obchody w tradycyjnym irlandzkim stylu. W wielu miastach zorganizowane zostaną imprezy i spotkania w pubach, w trakcie których goście będą się delektować najbardziej znanym, gęstym i kremowym piwem Guinness. Dla fanów tego wyjątkowego trunku zaplanowano promocje konsumenckie oraz tańce do białego rana przy dźwiękach irlandzkiej muzyki.

Obchody w Polsce

W Polsce organizatorzy przygotowali wiele niespodzianek dla rządnych „irlandzkich” doznań gości. Tego dnia będą mogli wspólnie z przyjaciółmi świętować Patryka w ponad 60 lokalach. W punktach sprzedaży znajdą się materiały dedykowane POS, czyli m.in. plakaty, woblery reklamowe oraz dekoracje nawiązujące do „zielonego” święta. Zaplanowano szereg promocji konsumenckich zarówno w placówkach sprzedaży detalicznej jak i w pubach. W tych ostatnich odbędą się pokazy tańców irlandzkich, a smakosze oprócz obowiązkowej w tym dniu pinty Guinnessa będą mieli okazję spróbować typowych irlandzkich potraw. W wybranych pubach goście, tak jak w Irlandii otrzymają charakterystyczne kapelusze oczywiście w kolorze green.

Szymon Skitek, Junior Brand Manager w firmie CEDC, wyłącznego importera piwa GUINNESS w Polsce podkreśla:
W tak szczególnym dniu, jakim jest święto Patryka, zgodnie z tradycją pije się irlandzkie piwa. Jako importer piwa Guinness – najbardziej znanego i najmocniej związanego z Irlandią stout’a czujemy się ambasadorami tego święta w Polsce. Dokładamy więc wszelkich starań by jak najpełniej celebrować go wraz z naszymi klientami. W związku z tym Guinness przygotowuje szeroko zakrojone działania reklamowe oraz promocyjne w punktach sprzedaży oraz w klubach. 17 marca wszyscy spragnieni smaku Irlandii będą mieli okazję skosztować pinty Guinnessa i posłuchać tradycyjnej irlandzkiej muzyki. Atrakcje będą miały miejsce w pubach w całej Polsce.

Obchody Dnia Patryka w Polsce skupiają się na promocjach konsumenckich, rozwoju dystrybucji oraz specjalnych ekspozycjach. Działania komunikacyjne w zakresie Public Relations zostały powierzone agencji Tailor Made PR.

Dodaj komentarz