Laur Konsumenta 2010 dla musztard Roleski
Aktualności

Laur Konsumenta 2010 dla musztard Roleski

W tegorocznej edycji największego projektu konsumenckiego „Laur Konsumenta 2010″, który po raz pierwszy wyruszył poza granice naszego kraju, musztardy Firmy Roleski otrzymały tytuł „Najpopularniejszy polski produkt za granicą”.

Organizatorzy konkursu „Laur Konsumenta” sprawdzali znajomość i popularność wyrobów polskich producentów w Europie Zachodniej i w USA. W sondzie przeprowadzonej w czerwcu br. w wybranych punktach handlowych m.in. w Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Francji, Wielkiej Brytanii i Irlandii zagraniczni konsumenci wskazywali polskie produkty, które znają i po które chętnie sięgają. Musztardy z logo „Roleski” uzyskały największą rozpoznawalność w swojej kategorii.

 

Wyniki przeprowadzonej sondy są z jednej strony potwierdzeniem znajomości i rozpoznawalności marki a z drugiej – miernikiem dostępności na rynkach zagranicznych. Produkty ze Zbylitowskiej Góry, dzięki aktywnej polityce eksportowej Firmy Roleski, znane są smakoszom na różnych kontynentach i to już od kilkudziesięciu lat. Firma zaś co roku zajmuje wysoką pozycję w rankingach największych polskich eksporterów. W 2009 roku została uhonorowana statuetką Brylant Exportu, jako pięciokrotny laureat Ogólnopolskiego Rankingu „Liderzy Eksportu”. Liczne certyfikaty i uprawnienia, m.in. International Food Standard, także pomagają w odniesieniu sukcesów na trudnych rynkach innych krajów.

 

Wyróżnienie musztard w międzynarodowej edycji konkursu „Laur Konsumenta 2010″ świadczy o zaufaniu zagranicznych klientów przede wszystkim do jakości produktów Firmy Roleski. A dla produktu i marki nie ma lepszej rekomendacji od pozytywnej oceny tak wymagających jurorów!

Dodaj komentarz